שירות לקוחות 077-9975481

המעצבים של BergHOFF (ברגהוף)

ראף וונטור RAF VANTHOOR

המאסטר, בכבודו ובעצמו. מחפש תדיר רעיונות חדשניים.

פרדריק אירטס FREDERIK AERTS

מעצב בלגי כשרוני ורב גוני, זוכה פרסי עיצוב והוקרה רבים. הידע הטכני המעמיק שלו בשילוב עם הדרך בה הוא חוה צורות, מאפשרים לו לבחון את גבולות היצירתיות שלו, החל משלב הגיית הרעיון ועד למוצר המוגמר.
טיפוסיים ביותר הם העיצובים העל-זמניים שלו בעלי האופי החדשני בתחום הסגנון ובתחום הטכני. פרדריק, עובד ב – BergHOFF (ברגהוף) העולמי מאז קיץ 2007.

ג'ונתן סמית – JONATHAN SMITH

מפתח מוצר בריטי. עבד אצל מספר יצרני פורצלן אנגליים. בעל חוש מיוחד לפרטים ולעיצוב. הוא אחד ממעצבי הבית שלנו מאז שנת 2004.

פיטר סטוקמנס – PIETER STOCKMANS

אומן מוערך ומעצב תעשייתי של פורצלן. פרסי עיצוב רבים הם ההוכחה להצלחתם של מוצריו. עד כה, עיצב עבורנו את הסכו"ם הנהדר מסדרת "קונוואקו", אוסף כוסות, כלי בישול וסכו"ם.

ראלף קרמר – RALPH KRAMER

מעצב תעשייתי מאז 1980. זוכה במספר רב של פרסי עיצוב. מפורסם בעיצובים אופייניים, שימושיים ומאריכי ימים, משתף פעולה בעדינות עם החושים והרגשות. מעצב עבור ברגהוף.

אילזה ראיימקרס – ILSE RAYMAEKERS

מעצבת מוצר בלגית צעירה.יצרה בשנת 2005 את מותג העיצוב "איראמייק". עובדת בברגהוף העולמית מזה 6 שנים. זרם רעיונותיה מוסב למוצרים מקוריים, שתופסים את העין הודות לאיכותם, ליעילותם ולמעמדם הנצחי.

לין ליזנס – LEEN LISENS

מעצבת בלגית צעירה, שרכשה חלק מהשכלתה בפריז. עובדת בברגהוף העולמית מאז שנת 2005. בעיצוביה, היא מעדיפה שפה עיצובית העושה שימוש הגון בחומרים ומדגישה את הפרטים.
התוצאה, היא מוצרים נצחיים. דוגמה מצוינת לכך הוא קו ה"קובו".

הסטודיו של ברגהוף – STUDIO BERGHOFF

צוות של אנשי מקצוע נלהבים מקדישים את עצמם לעיצוב מבחר גדול של מוצרים ואביזרי מטבח סולידיים, אך בני השגה.

ברגהוף ישראל

אנחנו, ב -BergHOFF (ברגהוף), מאמינים באיכות. עבור אנשי מקצוע, אוהבי בישול אדוקים ומשקי בית מן המניין. אנו שואפים לעורר השראה בלקוחותינו, באמצעות עיצובים חדשניים זוכי פרסים.

הרשמה לניוזלטר

יש לכם שאלה?